Thursday, 7 June 2012

Launching FINALLY !

Boo yeah~
FINALLY
the LAUNCHING of this new bloggie!

muahahahaha
yea I had been planning to launch this like 2 months ago (wtf are u serious kidding me?)
but thanks to the crazy busy life in foundation
that REALLY streched me till the MAX MAX MAX
i mean like when all the assignments, presentation, radio commercial, video assignments etc...
CRAMPED together
cant find a word to describe how it feels

nah ignore the stupid busy life story of mine
now
i PROUDLY present you
MY NEW BLOGGIE!

so basically this is just another blog that i wanna launch
as a lot of my friends can't read mandarin
*but i really can write better in mandarin*
then this is for those who feel like wanna know more about me
but had totally no idea what my PIXNET blog is talking about
*winks*


OR
if you can read both english and mandarin
you can also feel free to check out both of my bloggies
BTW this is the pixnet link

no worries
i wont post about same things in two blogs
thats kinda retarded right?
*nodds*
but what I am concerned right now
is I am a crazy lazy person XD
I don't even blog much when I just own one blog
so now
TWO?
hmmm
yea I should start to train myself
BLOG MORE
sorry for using old pictures but thats because i dont have time to take new ones >.<
ya i dont always selca 
fail blogger wannabe >.< 

2 comments:

Tell me what you think!